Adres korespondencyjny

Najnowsze Zdjęcia

Znajdź Nas Na FaceBook

Konferencje

I Konferencja Studenckich Kół Naukowych Info-Bio-Tech „Od Natury do Technologii”

W dniach 14-16.09.2011 siedmioro uczestników Naszego Koła Naukowego wyjechało na I Konferencje Studenckich Kół Naukowych Info-Bio-Tech „Od Natury do Technologii” do Bydgoszczy. W godzinach wieczornych dotarliśmy na miejsce po czym udaliśmy się do akademika. W akademiku potwierdziliśmy swoje uczestnictwo oraz zostaliśmy zakwaterowani. Następnie udaliśmy się na kolację połączona z „wieczorkiem zapoznawczym”. Kolejnego dnia z samego rana wyruszyliśmy na Uczelnię w celu prezentacji naszych tematów.W tym dniu wysłuchaliśmy również innych wystąpień związanych z chemią, biotechnologią czy też ochroną przyrody.

Konferencja Bydgoszcz 2011

Wieczorem udaliśmy się na uroczystą kolację podczas, której mogliśmy skosztować wyśmienitych potraw. W pełni szczęśliwi i zadowoleni udaliśmy się na imprezę integracyjną do studenckiego klubu „Hades”. W trakcie przeprowadzane były przeróżne zabawy, gdzie mogliśmy również sobie pośpiewać na karaoke. Znajomości nawiązane podczas tego wieczoru podtrzymywane są do dnia dzisiejszego.

Następnego dnia po śniadaniu wyruszyliśmy wysłuchać pozostałych referatów. Po przerwie kawowej nastąpiło oficjalne zakończenie Konferencji oraz wręczone zostały nagrody. Monika Winch zajęła 2 miejsce, a Agnieszka Cichocka zdobyła wyróżnienie. Dostaliśmy również dyplom dla całego SKN-u Gleboznawstwa i Ochrony Środowiska. Szczęśliwi z naszych osiągnięć udaliśmy się na obiad, następnie wraz z organizatorami SKN „Pentryt” wyruszyliśmy na zwiedzanie Bydgoszczy. Wieczorem wykwaterowaliśmy się z akademika i udaliśmy się na pociąg powrotny do Wrocławia. Pragniemy zaznaczyć, że konferencja była przygotowana znakomicie. Bardzo dobra organizacja i przede wszystkim bardzo mili i życzliwi organizatorzy.