Adres korespondencyjny

Najnowsze Zdjęcia

Znajdź Nas Na FaceBook

Galeria

Kompostownia 2012 (27 marca 2012)
Nasze koło nawiązało współprace z kompostownią odpadów zielonych na Janówku.  W dniu 27.03.2012 zostały pobrane próbki do analiz laboratoryjnych.  Celem naszych badań jest określenie wartości nawozowej kompostu wyprodukowanego na bazie odpadów zielonych z terenu Wrocławia.
Bal Karnawałowy - (Katakumby) 13.02.2012
"Bal Karnawałowy - bez przebrania nie wpuszczamy!". Pod taką nazwą, członkowie koła zorganizowali imprezę kostiumową, która odbyła się 13.02.2012r. w Studenckim Klubie ,,Katakumby". Bal rozpoczął się o godzinie 20.00 i trwał do północy. Mieliśmy okazję kolejny raz, wspólnie z naszymi kolegami i koleżankami z koła naukowego, przeżyć wspaniałą imprezę, która na długo pozostanie w naszej pamięci. Na balu pojawiły się przeróżne postacie: kruk, soczysty arbuz, trzy czarownice, czarodziejski elfik, Don Pedro, diabełek, zorro, cyganeczka i wiele innych, z czego żadne przebranie się nie powtórzyło.
Wigilia SKN w Katakumbach (19.12.2011)
Dnia 19.12.2011 nasze Koło Naukowe zasiadło przy wigilijnym stole w Studenckim Klubie „Katakumby”. Spotkanie zaczęło się o godz. 19:00. Na Wigilię  przybyli zaproszeni goście: Dyrektor Instytutu Nauk o Glebie i Ochrony Środowiska prof. dr hab. Jerzy Weber, opiekunowie Koła: dr Beata Łabaz oraz dr hab. Adam Bogacz prof. UP, a także dr Bernard Gałka i dr Paweł Woźniczka. Nie zabrakło również byłych członków Koła, którzy zawsze są mile przez nas widziani. Po krótkim przemówieniu naszego przewodniczącego Dawida Nowackiego oraz Naszej Pani opiekun przystąpiliśmy do spożywania posiłków.
Konferencja w Gnieźnie (14-16 gudnia 2011)
W dniach 14-16 grudnia 2011 siedmioro członków Naszego Koła Naukowego wyjechało na II Międzyuczelniane Seminarium Studenckich Kół Naukowych „Technologie dla Ochrony Środowiska” organizowane przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Gnieźnie. W godzinach wczesnorannych wyjechaliśmy z Wrocławia i około godziny ósmej dotarliśmy na miejsce po czym udaliśmy się do internatu, gdzie zostaliśmy zakwaterowani i gdzie czekało już na nas śniadanie.
Dzień Aktywności Studenckiej 6 grudnia 2011
W dniu 06.12.2011 roku po raz X został zorganizowany Dzień Aktywności Studenckiej. Tym razem organizatorami byli Komitet Organizacyjny, którego Koordynatorem był Roman Andrzej Śniady opiekun MSKN Rolnictwa Ekologicznego ,,SIEWCA", przy wsparciu także studentów/członków MSKNRE.
POLEKO 2011 - POZNAŃ
W dniu 25.11.2011 dziewięciu studentów kierunku Ochrona Środowiska pojechało do Poznania na  Międzynarodowe Targi Ochrony Środowiska – POLEKO.

Po przybyciu na miejsce i zakupieniu biletów udaliśmy się na pokaz filmów ukazujących korzyści wynikające dla lokalnych wspólnot z powołania obszarów NATURA 2000 pod tytułem – „Natura się o(d)płaca” zorganizowanym przez Fundację Dzika Polska.
Andrzejki 2011 - Katakumby
Dnia 23.11.2011 Nasze Koło Naukowe zorganizowało Andrzejki w studenckim klubie „Katakumby”. Na imprezę, która zaczęła się o godzinie 19:00 przybyła spora grupa osób. Jak zawsze studenci Ochrony Środowiska nie zawiedli i przebrali się w różnorodne stroje. Mogliśmy ujrzeć królowe, księżniczki, niezawodnego malinowego króla, kuszące panie pokojowe, „dziunia’ iście z lat 80-tych czy też 2 piratów z Karaibów.
Konferencja Naukowa - Zielona Góra 2011
W dniach 17-20.2011 10 członków Naszego Koła Naukowego wyjechało do Zielonej Góry na VI Międzynarodowe Studenckie Sympozjum Naukowe - "Między Biotechnologią a Ochroną Środowiska" - Interdyscyplinarne Spotkanie Młodych Przyrodników".

Po przybyciu na miejsce i potwierdzeniu udziału otrzymaliśmy niezbędne materiały konferencyjne z którymi udaliśmy się do akademika Zimowit, w którym zostaliśmy zakwaterowani.
Sadzenie Drzew - Jary 2011
Dnia 4 listopada 2011 członkowie naszego koła po raz kolejny podjęli się akcji sadzenia drzew. Był piątek rano, ale to nie odstraszyło nas - osiemnastu dzielnych ochroniarzy którzy o 8.20 wyjechali PKS-em z Wrocławia w kierunku miejscowości Jary. Na przystanku oczekiwali nas przedstawiciele Nadleśnictwa.
XV Rajd Ochrony Środowiska - Góry Sowie
W dniach 22-23 października 2011 roku odbył się XV Rajd Ochrony Środowiska. W tym roku trasa wiodła przez Góry Sowie. Rajd rozpoczął się bardzo wcześnie, bo już o 5:55 wyjechaliśmy pociągiem z Wrocławia do Wałbrzycha. Z Wałbrzycha dojechaliśmy do Głuszycy. Wędrówkę w góry rozpoczęliśmy około godziny 9.00. Trasa wiodła niebieskim szlakiem z Głuszycy do Walimia, następnie szlakiem żółtym przez Małą Sowę (972m n.p.m) na Wielką Sowę (1015m n.p.m). Dalej, już szlakiem czerwonym do schroniska „Orzeł”.
Konferencja Naukowa - Bydgoszcz 2011
W dniach 14-16.09.2011 siedmioro uczestników Naszego Koła Naukowego wyjechało na I Konferencje Studenckich Kół Naukowych Info-Bio-Tech „Od Natury do Technologii” do Bydgoszczy. W godzinach wieczornych dotarliśmy na miejsce po czym udaliśmy się do akademika. W akademiku potwierdziliśmy swoje uczestnictwo oraz zostaliśmy zakwaterowani. Następnie udaliśmy się na kolację połączona z „wieczorkiem zapoznawczym”. Kolejnego dnia z samego rana wyruszyliśmy na Uczelnię w celu prezentacji naszych tematów.W tym dniu wysłuchaliśmy również innych wystąpień związanych z chemią, biotechnologią czy też ochroną przyrody.
Obóz Naukowy - Karłów 2011

Cele obozu naukowego zrealizowane zostały zgodnie z założonym zakresem i harmonogramem. W płaszczyźnie edukacyjnej studenci zapoznali się z celami oraz zasadami funkcjonowania parku narodowego, najważniejszymi walorami przyrodniczymi Gór Stołowych...
Nadleśnictwo Oborniki Śląskie - Sadzenie Drzew
W dniu 08.04.2011 odbył się wyjazd 26 studentów Ochrony Środowiska i 24 studentów należących do SKN „Bezpiecznik” na Wydziale Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji do Obornik Śląskich zorganizowany przez członków Studenckiego Koła Naukowego Gleboznawstwa i Ochrony Środowiska. Hasłem wyjazdu było „Zrób coś dobrego – posadź z nami drzewo!”. Wyjechaliśmy o 7:26 pociągiem ze stacji Wrocław Główny, na miejsce dotarliśmy o godzinie 8:00, skąd odebrał nas pracownik Nadleśnictwa Oborniki Śląskie.
Wiosenny Rajd OŚ - Ojcowski PN - 15-17 kwietnia 2011
W dniach 15-17 kwietnia 2011 roku odbył się Wiosenny Rajd Ochrony Środowiska. Tym razem udaliśmy się nieco dalej, wybierając za nasz cel Ojcowski Park Narodowy. Pociągiem do Krakowa o godzinie 05:18 z nieco zaspanego jeszcze Wrocławia ruszyliśmy w drogę. Nie udało się nam zwiedzić Krakowa, gdyż zaraz po przyjeździe czekał na nas wynajęty bus, który zawiózł nas prosto do Domu Wycieczkowego „Zosia” położonego w samym sercu Ojcowskiego Parku Narodowego. Urokliwa miejscowość Ojców gościła „ochroniarzy” aż dwa dni. Swoją obecnością zaszczycił nas opiekun koła, prof. Adam Bogacz.
XIV Rajd Ochrony Środowiska - Karkonosze - Strzecha Akademicka
Rajd rozpoczął się bardzo wcześnie, bo już o 5.39 wyjechaliśmy pociągiem z Wrocławia do Jeleniej Góry. Stamtąd zabrały nas autokary do Karpacza. Wędrówkę w góry rozpoczęliśmy około godziny 10.00. Trasa wiodła zielonym szlakiem spod hotelu Biały Jar do schroniska Strzecha Akademicka. Dalej, również pomaszerowaliśmy na Śnieżkę, a następnie poszliśmy na obiad do schroniska ,,Pod Śnieżką". Po zjedzonym obiedzie w bardzo miłej atmosferze wróciliśmy do Strzechy Akademickiej – naszej bazy noclegowej.